Andrzej Bajdak
adres | 40-227 Katowice, Bogucicka 3 | |
andrzej.bajdak@ue.katowice.pl | ||
pokój | 109 B | |
telefon | +48 32- 257 79 71 | |
www | www.ue.katowice.pl |
Informacje
Publikacje
Kontakty
Grupy
Projekty
Organizacje
Blog
Dane podstawowe
zakład / katedra:
» Wydział Informatyki i Komunikacji
» Katedra Informatyki
obszary badań:
- Marketing, Badania marketingowe
o sobie:
Zachowania nabywców na rynku instytucjonalnym, Komunikacja rynkowa z wykorzystaniem nowych mediów, Budowanie relacji przedsiębiorstw z podmiotami otoczenia. Organizacj: Polskie Towarzystwo Naukowego Marketingu
Publikacje
Publikacje:
- Digital signage jako kanał komunikacji marketingowej w handlu detalicznym / Andrzej Bajdak, Marek Drzazga . - Streszcz. w jęz. ang., pol. i ros. // Handel Wewnętrzny. - 2013, maj-czerwiec, s. 156-162 (2013)
- Internacjonalizacja studiów trzeciego stopnia : wybrane problemy / Andrzej Bajdak // W: Modele kształcenia na studiach doktorankich w dziedzinie nauk ekonomicznych : praca zbiorowa / pod red. Krystyny Jędralskiej. - Katowice : Wydaw. UE, 2013. - S. 127-135 (2013)
- Komunikacja marketingowa przedsiębiorstw a budowanie relacji z podmiotami otoczenia na rynkach zagranicznych / Andrzej Bajdak . - Streszcz. w jęz. ang. // Studia Ekonomiczne / Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach. - Nr 140 (2013) : Komunikacja marketingowa, współczesne wyzwania i kierunki rozwoju / red. nauk. Andrzej Bajdak, s. 42-56 (2013)
- Komunikacja marketingowa w procesie tworzenia wartości w przedsiębiorstwach handlu detalicznego / Marek Drzazga, Andrzej Bajdak . - Streszcz. w jęz. ang., pol. i ros. // Handel Wewnętrzny. - 2013, maj-czerwiec, s. 34-41 (2013)
- Studia Ekonomiczne Nr 140 (2013) : Komunikacja marketingowa, współczesne wyzwania i kierunki rozwoju / red. nauk. Andrzej Bajdak. - Katowice : Wydaw. UE, 2013. - 143 s. : rys., tab. - (Zeszyty Naukowe Wydziałowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach ; nr 140) (2013)
- Tendencje w zarządzaniu - konteksty teoretyczne i rozwiązania praktyczne / [red. nauk. Andrzej Bajdak, Maciej Nowak, Adam Samborski, Henryk Zawadzki] ; Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach. Centrum Badań i Ekspertyz. - Katowice : Wydaw. CBiE, 2013. - 374 s (2013)
- Budowanie relacji polskich przedsiębiorstw z partnerami biznesowymi na rynkach krajów sąsiedzkich / Andrzej Bajdak . - Streszcz. w jęz. ang. // Studia Ekonomiczne / Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach. - Nr 116 (2012) : Międzynarodowe stosunki gospodarcze - internacjonalizacja i konkurencyjność międzynarodowa: wybrane problemy / red. nauk. Tadeusz Sporek, s. 11-24 (2012)
- Digital signage jako nowy kanał komunikacji marketingowej / Andrzej Bajdak // Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. - Nr 660 (2011) : Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty. Zachowania konsumentów - trendy i kierunki zmian / [red. nauk.: Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec, Izabela Ostrowska]. - (Ekonomiczne Prolemy Usług ; 72), s. 287-296 (2011)
- Budowanie trwałych relacji polskich przedsiębiorstw z podmiotami otoczenia na rynkach europejskich / Andrzej Bajdak // W: Marketing w realiach współczesnego rynku : strategie i działania marketingowe / red. nauk. Szczepan Figiel. - Warszawa : PWE, 2010. - S. 357-364 (2010)
- Formy pomocy preferowane przez przedsiębiorstwa zainteresowane budowaniem relacji z podmiotami otoczenia na rynkach krajów europejskich / Andrzej Bajdak // W: Marketing międzynarodowy : uwarunkowania i kierunki rozwoju / red nauk. Jan W. Wiktor, Agnieszka Żbikowska. - Warszawa : PWE, 2010 . - Materiały z VI Sympozjum Marketingu Międzynarodowego, 14-16 czerwca 2010 r., Zakopane. - S. 250-257 (2010)
- Regionalne zróżnicowanie wydatków na towary i usługi konsumpcyjne w Polsce w latach 2002-2008 / Andrzej Bajdak // Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. - Nr 609 (2010) : Tendencje zachowań konsumenckich na regionalnym rynku / red. nauk. Edyta Rudawska. - (Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu ; nr 16), s. 45-57 (2010)
- Wybór podmiotu badania a wiarygodność informacji o preferencjach nabywców instytucjonalnych / Andrzej Bajdak . - Streszcz. w jęz. ang. // Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. - Nr 97 (2010) : Badania marketingowe - skuteczność w zarządzaniu przedsiębiorstwem / red. nauk. Krystyna Mazurek-Łopacińska, s. 47-55 (2010)
- Zarządzanie, informatyka : dylematy i kierunki rozwoju / [red. nauk. Andrzrj Bajdak, Maciej Nowak, Adam Samborski, Henryk Zawadzki]. - Katowice : Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach. Centrum Badań i Ekspertyz, 2010. - 731 s (2010)
- Conclusions [dot. podrozdziału: The Level of marketing relationship implementation in case of local authorities in the Czech Republic, Poland and Slovakia] / Andrzej Bajdak // W: Relationship marketing in micro and small enterprises and local authorities - international comparison / ed. by Ruzena Lukasova and Andrzej Bajdak. - Katowice : UE, 2009. - (Scientific Publications / Karol Adamiecki Univeristy of Economics in Katowice). - s. 243-248 (2009)
- Conclusions [dot. podrozdziału: The Level of MSEs marketing relationship implementation in the Czech Republic, Poland and Slovakia] / Andrzej Bajdak // W: Relationship marketing in micro and small enterprises and local authorities - international comparison / ed. by Ruzena Lukasova and Andrzej Bajdak. - Katowice : UE, 2009. - (Scientific Publications / Karol Adamiecki Univeristy of Economics in Katowice). - s. 176-179 (2009)
- Knowledge of the Relationship Marketing concept / Andrzej Bajdak // W: Relationship marketing in micro and small enterprises and local authorities - international comparison / ed. by Ruzena Lukasova and Andrzej Bajdak. - Katowice : UE, 2009. - (Scientific Publications / Karol Adamiecki Univeristy of Economics in Katowice). - s. 182-183 (2009)
- Relationship marketing in micro and small enterprises and local authorities - international comparison / ed. by Ruzena Lukasova and Andrzej Bajdak. - Katowice : UE, 2009. - 324 s. : rys., tab. - (Scientific Publications / Karol Adamiecki University of Economics in Katowice) (2009)
- Usługi w procesie budowania trwałych relacji z klientem na rynku maszyn i urządzeń / Andrzej Bajdak // W: Przedsiębiorstwo i klient w gospodarce opartej na usługach / red. nauk. Iga Rudawska, Magdalena Soboń. - Warszawa : Difin, 2009. - S. 277-283 (2009)
- Wizerunek marketingu w Polsce / Andrzej Bajdak // Marketing i Rynek. - 2009, nr 11, s. 11-37 (2009)
- Znajomość, stosowanie i rozumienie pojęcia \"marketing relacji\" w małych przedsiębiorstwach i jednostkach samorządu terytorialnego w Polsce i Czechach / Andrzej Bajdak // W: Tożsamość i wizerunek marketingu / red. nauk. Roman Niestrój. - Warszawa : PWE, 2009. - S. 369-477 (2009)
- Relacje między małymi przedsiębiorstwami a władzami lokalnymi / Andrzej Bajdak // W: Współczesny marketing : trendy, działania / red. nauk. Genowefa Sobczyk. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2008. - S 495-501 (2008)
- Relacje pomiędzy władzami lokalnymi a małymi przedsiębiorstwami w aspekcie marketingowym : wyniki międzynarodowych badań porównawczych / Andrzej Bajdak // W: Zarządzanie : współczesne problemy badawcze : [III Forum AE Katowice] / [red. nauk. Andrzej Bajdak, Wojciech Czakon] ; Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach. Centrum Badań i Ekspertyz. - Katowice : CBiE, 2008. - S. 11-23 (2008)
- Zarządzanie : współczesne problemy badawcze : [III Forum AE Katowice] / [red. nauk. Andrzej Bajdak, Wojciech Czakon] ; Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach. Centrum Badań i Ekspertyz. - Katowice : CBiE, 2008. - 366 s. (2008)
- Zastosowanie metod jakościowych w badaniach relacji z klientem instytucjonalnym / Andrzej Bajdak // W: Badania marketingowe : metody, nowe technologie, obszary aplikacji / red. nauk. Krystyna Mazurek-Łopacińska. - Warszawa : PWE, 2008. - S. 211-217 (2008)
- Proces wyboru dostawcy na rynku instytucjonalnym - uwarunkowania, modele / Andrzej Bajdak // W: Marketing relacji na rynku business to business : wybrane zagadnienia : praca zbiorowa / pod red. Macieja Mitręgi. - Katowice : Wydaw. AE, 2007. - (Prace Naukowe / Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach). - S. 35-45 (2007)
Kontakty

Grupy

Organizacje
Brak przynależności do organiacji.

Projekty

