Witaj! Zaloguj się!
Krzysztof Gajdka
adres   40-287 Katowice, Bogucicka 3
e-mail   kg@ue.katowice.pl
pokój   402A
telefon   +48 32/257-79-64
www   www.ue.katowice.pl
Informacje
Publikacje
Kontakty
Grupy
Projekty
Organizacje
Blog
zakład / katedra:

» Wydział Informatyki i Komunikacji
» Katedra Dziennikarstwa Ekonomicznego i Nowych Mediów

obszary badań:
  • nauki filologiczne
  • nauki o mediach
  • nauki o poznaniu i komunikacji społecznej
o sobie:

Prof. UE dr hab. Krzysztof Gajdka (ur. 1968), absolwent Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie, Uniwersytetu Śląskiego, Akademii Humanistycznej im. Aleksandra Gieysztora, University of Central Lancashire (Preston, Wielka Brytania - studia Master of Business Administration, ukończone ze specjalnością public relations), University of Minnesota (Minneapolis, USA - studia w dziedzinie polityki samorządowej w Hubert H. Humphrey Institute of Public Affairs, współfinansowane przez United States Agency for International Development), Univerzity sv. Cyrila a Metoda v Trnave, Univerzity Jana Amosa Komenskeho v Bratislave (Studia Academica Slovaca). Autor licznych artykułów naukowych (w publikacjach pokonferencyjnych) na temat public relations i samorządu. Książki: "Rzecznicy prasowi a public relations"(red. wspólnie z J. Legomską), "Rzecznictwo prasowe. Teoria - praktyka - konteksty" (redakcja wspólnie ze Zbigniewem Widerą), "Lokalne specjały kulinarne jako element strategii promocyjnej regionów" (red. wspólnie z Z. Widerą), "Literatura, propaganda, służba. Ludzie pióra w otoczeniu Radziwiłłów birżańskich w pierwszej połowie XVII wieku" (autor). Niebawem ukażą się książki autorskie: "Rzecznik prasowy w otoczeniu mediów" (Wydawnictwo UNIVERSITAS, Kraków) "Między improwizacją a strategią. Samorządowa kampania wyborcza w roku 2010" (Wydawnictwo Adam Marszałek w Toruniu). W przygotowaniu książki na temat historii prasy ekonomicznej w Polsce oraz mediów polskiej diaspory w krajach dawnego Związku Radzieckiego.

Informacja o zainteresowaniach badawczych: dzieje prasy polskiej, > historia literatury dawnej Polski, public relations, komunikacja > społeczna, marketing polityczny

 

drukuj profil
 
regulamin portalu  |   kontakt  |   mapa witryny  |  
Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcejRozumiem