Witaj! Zaloguj się!
Relacje współtworzenia , a innowacyjność - perspektywa sektora gier video
tytuł   Relacje współtworzenia , a innowacyjność - perspektywa sektora gier video
status   w realizacji
typ   badawczy finansowany ze środków krajowych
biuro projektu   Odrowążów
40-422 Katowice
e-mail   patrycja.klimas@ue.katowice.pl
telefon   504677067
Opis
Obecnie dr Patrycja Klimas realizuje indywidualny projekt badawczy pt. Relacje współtworzenia , a innowacyjność - perspektywa sektora gier video (okres realizacji: 2014-2017, podmiot finansujący: NCN nr ref. 2013/11/D/HS4/04045, konkurs SONATA). Głównym celem projektu jest zbadanie znaczenia relacji współtworzenia dla innowacyjności organizacyjnej twórców gier komuterowych i video funkcjonujących w Polsce. Przedmiotem dociekań badawczych są różnego typu relacje (międzyorganizacyjne, interpersonalne, formalne,  społeczne) nawiązywane oraz utrzymywane przez producentów gier komputerowych i video w ramach sektora gier, w ramach innych sektorów przemysłu rozrywki oraz w ramach społeczności graczy. Badania zakładają określenie znaczenia eksploatacji trzech form relacji współtworzenia (co-creative relationships) dla wzmacniania innowacyjności organizacyjnej. Podmiotem badań jest rodzimy sektor gier, a dokłaniej najistotniejszy jego komponent tj. software providers, czli producenci gier działający w Polsce. Wyłonione w toku badań zaa biurka, a potwierdzone w badaniach jakościowych relacje współtworzenia: relacje utrzymywane w sektorze gier (video game industry),  relacje utrzymywane w sektorze rozrywki (entertainment industry),  relacje utrzymywane w ramach społeczności gracy (communities of players oraz community of gamers).  
drukuj projekt
 
regulamin portalu  |   kontakt  |   mapa witryny  |  
Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcejRozumiem