Media społecznościowe w działalności przedsiębiorstw – podejście modelowe, 2012/05/N/HS4/00177, projekt badawczy – konkurs PRELUDIUM
Opis
Program
Cele i rezultaty
Lider, partnerzy i beneficjenci
Media społecznościowe w działalności przedsiębiorstw – podejście modelowe, 2012/05/N/HS4/00177, projekt badawczy – konkurs PRELUDIUM (dla osoby rozpoczynającej karierę naukową, nieposiadającej stopnia naukowego doktora), Narodowe Centrum Nauki, 2013-2015. Podstawowym celem projektu jest opracowanie modelowego podejścia do wykorzystania mediów społecznościowych w przedsiębiorstwach różnych wielkości.Tak postawiony cel projektu wymaga realizacji celów szczegółowych o charakterze poznawczym, metodologicznym i utylitarnym. Cele poznawcze skoncentrowane są na identyfikacji i deskrypcji różnych rodzajów mediów społecznościowych oraz obszarów ich zastosowania w przedsiębiorstwach. Cele metodologiczne dotyczą opracowania modeli wykorzystania mediów społecznościowych w przedsiębiorstwach. Zaś cele utylitarne odnoszą się do praktycznego wykorzystania mediów społecznościowych w przedsiębiorstwach.Wyniki prowadzonych prac badawczych są na bieżąco poddawane dyskusjom naukowym na konferencjach w kraju i za granicą oraz rozpowszechniane w polskich i zagranicznych publikacjach naukowych.Końcowym efektem projektu będzie praca doktorska pod tytułem „Media społecznościowe w działalności przedsiębiorstw – podejście modelowe”.Promotorem i opiekunem projektu jest Profesor UE dr hab. Ewa Ziemba.